Ренійська міська рада
Одеська область, Ізмаїльський район
gov.ua місцеве самоврядування України
  Пошук

20 грудня в місті Рені відбулась зустріч керівництва ДТЕК Одеські електромережі з мешканцями громади.

Дата: 20.12.2022 15:44
Кількість переглядів: 42

20 грудня в місті Рені відбулась зустріч керівництва ДТЕК Одеські електромережі з мешканцями громади. Її ініціював Ренійський міський голова Ігор Плєхов, щоб обговорити нагальні питання щодо нерівномірного, як зазначали мешканці, розподілу електроенергії під час екстрених та стабілізаційних відключень електроенергії у місті та населених пунктах громади.
На зустрічі за участю начальника Ізмаїльської районної військової адміністрації Родіона Абашева, Ренійського міського голови Ігоря Плєхова та представника ДТЕК Одеські електромережі прийшло понад 100 жителів та гостей громади.  
На початку зустрічі представник ДТЕК зазначив, що енергетична інфраструктура зазнала дуже значних пошкоджень через масовані атаки ворога. І, зокрема, інфраструктура Одеської області. Її поступового відновили, але не дефіцит потужності в енергетичній сфері ще складає понад 30%.  
Мешканців громади також цікавило питання неможливості додзвонитися до ДТЕК, щоб повідомити про аварію або передати показники. Як пояснили в процесі обговорення представники ДТЕК, це пов’язано з тим, що лінії наразі можуть бути перевантажені, адже дзвінків зараз за добу надходить у десятки разів більше, ніж раніше. Тобто абонента ставлять у чергу для з’єднання з оператором. Але це не означає, що він у цей час відпочиває. Він працює з іншим абонентом. Проблема також може бути у тому, що коли немає електроенергії, є похибка у роботі мобільних операторів - робота базових станцій обмежена, є зменшення якості сигналу, скорочується дальність сигналу, тому і немає додзвону. Тому, коли абонент набирає номер колцентру, через деякий час дзвінок відхиляють.
- У нас, окрім мобільних, є телефон 0 800 409 090, а також міський телефон 048 705 90 90, на який також можна телефонувати.
Щоб залишити аварійну заявку, можна написати на сторінку ДТЕК Одеські електромережі у Facebook повідомлення. Можна написати на електронну пошту колцентру: call-center@oblenergo.odessa.ua .
Щодо передачі показників, можна користуватися чат-ботами ДТЕК Одеські електромережі у Вайбер, Телеграм або передавати дані за телефонами: 095 750 90 90, 068 750 90 90, 073 750 90 90, для міських телефонів - 048 705 90 90.
За підсумками зустрічи в найближчий час відбуватиметься збір інформації та можливість перерозподілу електропостачання  - для рівномірної подачі електроенергії всім мешканцям громади.

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора