Ренійська міська громада
Одеська область, Ізмаїльський район
gov.ua місцеве самоврядування України
  Пошук

РОЗПОРЯДЖЕННЯ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ВІЙСЬКОВОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ

Дата: 15.03.2022 09:22
Кількість переглядів: 79

Про окремі питання щодо охорони та відтворення водних біоресурсів в Одеській області

 

Відповідно до пункту 3 статті 16, пункту 4 статті 28, статті 41 Закону України «Про місцеві державні адміністрації», статей 14, 57 Закону України «Про тваринний світ», статей 10, 11 Закону України «Про рибне господарство, промислове рибальство та охорону водних біоресурсів», статті 15 Закону України «Про правовий режим воєнного стану», враховуючи лист Дунайського біосферного заповідника від 07.03.2022 № 99-01/22:

 

1. Тимчасово заборонити вихід маломірних суден та інших засобів пересування на воді на річці Дунай у контрольованих прикордонних районах для лову оселедця 10 з 10.03.2022 до 20.03.2022.

 

2. Управлінню Державного агентства меліорації та рибного господарства України у Одеській області, Чорноморському басейновому управлінню Державного агентства меліорації та рибного господарства України, Південному регіональному управлінню Державної прикордонної служби України, Департаменту екології та природних ресурсів Одеської обласної військової адміністрації, районним військовим адміністраціям, Головному управлінню Національної поліції в Одеській області, Управлінню патрульної поліції в Одеській області Департаменту патрульної поліції, Державній екологічній інспекції Південно-західного округу (Миколаївська та Одеська області), органам місцевого самоврядування:

провести роз’яснювальну роботу серед населення щодо строків, мети і завдань відстрочення лову оселедця;

в межах компетенції забезпечити дотримання вимог чинного законодавства під час періоду відстрочки лову оселедця.

 

3. Контроль за виконанням розпорядження покласти на заступника голови обласної державної адміністрації (питання транспорту, екології та агропромислової політики)

ОРИГІІНАЛ ДОКУМЕНТУ 

 



« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора